17 Ekim 2009 Cumartesi

Parasızlık - Yalnızlık ? Eş anlamlımı bunlar ya ?

Yine parasııız . Yine yalnızıım. Aslında iki arasında bi bağlantı olduğunu düşünmeye başladım . Paran varsa mutlaka yanında olucak 4-5 yaltağın vardır. Ama paran yoksa . Sadece gerçek dostların vardı . Param ? Ee hayır yook. Sanırım dostum da yok . Telefonum çaldığında hevesleniyorum . Oley bak biri beni düşünüyomuş diyorm . Ama açtığımda konuşan ya bi telefon sapığı yada Ayşegül yada Murat yada bilmemkimi arayan bi yanlış numara oluyo . Ciddi ciddi yalnız olduğumu düşünmeye başladım . Bi' çok arkadaşım olduğunu sanıyorum . Ama daha çok yalnız olduğumu düşünüyorm . Çalan kapıya gittiğimde . Ya bi seyyar satıcı . Yada yanlış gelmiş bi' yemek siparişi oluyo . (Bi' dakika ya karnım acıktı) Hah evet tekrar burdayım . Herneyse okur. Anlicağın yalnızım yahu . Ve evet cidden. Parasızlık ve Yalnızlığın eş anlamlı olduğunu düşünmeye başladım.
Ama . Eğer parasızlık ve yalnızlık eş anlamlıysa . Yalnızlık paraya dayalıysa. Cidden sürekli yalnız kalmak istiyorum . Bir okurum , bide ben . Evet okur - yazar ilişkisi . Benle okuyarak bağlantı kuruyosun. Yada okuduğunu düşünerek mutlu oluyorum . İyi günleeer . İyi eğlenceler hepinize. Ben biraz kendi benliğimle tartışiyim.

2 yorum:

  1. Yalnızlık o kadar basit değil yahu...Öldürmen lazım Beni J.

    YanıtlaSil
  2. Vardır be dostların. Değilsin işte yalnız falan. Okurunun canını sıkma.

    YanıtlaSil